Våra kärnvärden

Det är våra kärnvärden som skiljer oss från andra. De fyra orden – pålitliga, tillgängliga, affärspartner och hållbara – definierar oss och beskriver hur vi agerar och samverkar med andra människor och företag.

Pålitliga, tillgängliga, affärspartner och hållbar.

För PostNord Strålfors är handling alltid viktigare än ord. Våra kunder ska möta engagerade och kunniga medarbetare. Och vi måste hela tiden anpassa oss och vårt erbjudande efter våra kunders krav och önskemål.

Det kräver en lyhörd och ständigt lärande organisation som kan möta de utmaningar och krav som framtidens kommunikationslösningar ställer. Det kräver också anställda som trivs med sitt arbete och som delar företagets värderingar och normer. 

PostNord Strålfors kärnvärden skapar starka värden för alla våra medarbetare världen över. De vägleder oss i vårt arbete och i alla våra beslut. Om du känner igen dig i våra kärnvärden och vill jobba hos oss, är vi övertygade om att vi kan utvecklas tillsammans.

Om du känner igen dig i våra kärnvärden och vill jobba hos oss, är vi övertygade om att vi kan utvecklas tillsammans.

Vår framgång är inte enbart beroende av att bygga starka relationer med våra kunder. Den är också beroende av att vi behåller och stärker relationen till våra medarbetare.

Pålitliga

PostNord håller löften och levererar överallt, säkert, i rätt tid och till rätt plats.

Tillgängliga

PostNord finns alltid nära kunderna, lyssnar på dem och engagerar sig i deras utmaningar.

Affärspartner

PostNord är en professionell affärspartner till kunderna och hjälper dem att lösa sina utmaningar inom kommunikation och logistik.

Hållbara

PostNord skapar värde för kunder och ägare, är ett socialt ansvarsfullt företag och arbetar aktivt för att minska verksamhetens miljöpåverkan.