Content hub

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – en digital framgångssaga

Skellefteå Kraft har genomgått en imponerande digital resa. Trots stora utmaningar har de idag en effektiv verksamhet med kanske Sveriges bästa kundservice i energibranschen. – Utan PostNord Strålfors kundfokus hade vi aldrig kommit så här långt, säger Eva-Lena Berglund, chef Fakturering.

Eon_16-9.jpg

E.ON är redo för nästa steg

Det har gått riktigt snabbt för digital kundkommunikation att bli det normala för energiföretaget E.ON. – För bara några år sedan var det ett komplement och nu är det precis tvärtom. Det gör det bekvämare för våra kunder och enklare för oss, säger Mikael Bladh, Head of Back Office.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

Nöjdare kunder tack vare digitaliseringen

Skellefteå Kraft ska bli det bästa energibolaget för Sverige. Med branschens nöjdaste kunder är de på god väg.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och håll dig uppdaterad om trenderna inom digitala kommunkatioch hur du kan kommunicera mer effektivt.

Kom igång!