Webinar 1/10
Mottagarmakt - effektiv kommunikation på kundens villkor
Tiden då man kunde kommunicera via bara en kanal är sedan länge förbi. PostNords undersökning Mottagarmakt visar på kanalernas olika styrkor, och varför det är så viktigt att låta mottagarna välja själva. Undersökningen visar att 85 procent tycker att det är mycket eller ganska viktigt att själva få välja hur de tar emot sin kommunikation.
Digitaliseringen går snabbt och den tekniska utvecklingen är exponentiell. Få områden har förändrats lika tydligt av digitaliseringen som betalningar. Fler och fler använder till exempel mobiltelefonen för betalning.
I detta webinar fick vi lyssna på Thomas Klamell som berättade mer om undersökningen Mottagarmakt. Thomas Otterlund förklarade hur företag genom en omnikanallösning låter kunderna välja själv hur, när och i vilka kanaler de vill ta emot sin kommunikation och betala sina fakturor. Smidiga lösningar utan onödiga hinder ger både snabbare betalningar, en bättre kundupplevelse och lojalare kunder. Jonas Fredriksson visade hur några av PostNords Strålfors kunder arbetar framgångsrikt med detta.
Om du har några frågor om webinaret så kan du kontakta Christine Sandmark, christine.sandmark@stralfors.se.