Minskad churn och träffsäker kundkommunikation för Telekombolag
Med stärkt fokus på kundkommunikation och kundservice i världsklass kan telekombolagen vinna kundernas förtroende och stärka lojaliteten. Strålfors har lösningarna som krävs.
Vinn den hårda konkurrensen om kunderna
I dagens telekombransch byter kunderna enkelt leverantör om de inte är nöjda. Den höga konkurrensen ställer krav på att ständigt överträffa förväntningarna inom kommunikation och betalning. För att minska risken för churn krävs effektiva lösningar för tydlig och personlig kommunikation. Det handlar om att se abonnemangsfakturan som ett verktyg för merförsäljning, att kundservice har lättillgänglig och rätt information och om att effektivisera och automatisera processerna.
Strålfors hjälper telekombolag i Norden med träffsäker kundkommunikation - kundanpassade utskick, smidiga betalningslösningar och effektiva system för kommunikation.