Content hub

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Exklusivitet botar reklamtrötthet

I flera attitydundersökningar i Skandinavien märks en utmattningseffekt när det gäller traditionell reklam och marknadsföring. Att sikta brett och hoppas att någon nappar hjälper dåligt om det får effekten att mottagarna installerar adblockers och sätter en ”nej till reklam”-skylt på dörren.

Brio-erik-16-9.jpg

Med trätåget in i framtiden

Brios leksakståg är en klassiker som generationer av barn lekt med. Varumärket signalerar både kvalitet och ett stort mått av nostalgi. Så hur tar man en träbana in i den digitala tidsåldern utan att ge avkall på företagets grundvärden? Det vet designchef Erik Söderlind.

Pagen_16-9.jpg

Pågens brödbak skapar många transaktioner

Att sälja en så viktig basvara som bröd på flera olika marknader för med sig en enorm mängd dagliga affärstransaktioner och stora mängder fakturor. Pågen använder sig av PostNord Strålfors som operatör för all EDI-kommunikation.

COOP_16-9.jpg

Printar personaliserade utskick med bilder från molnet

Coop jobbar kontinuerligt med PostNord Strålfors för att leverera bättre och kostnadseffektivare kundkommunikation med effektivare leveranser.

Lyreco_Thorbjorn-Lauritsen_16-9.jpg

För Lyreco är beställningen bara ett klick bort

Enkelt att använda för de anställda och möjlighet att bygga ut med fler funktioner efter hand. Det var några viktiga krav när Lyreco skulle börja skicka ut kunderbjudanden med e-post.

Newsletter-Bg_3-1_SE.jpg

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera på vårt e-nyhetsbrev och håll dig uppdaterad om de senaste kommunikationstrenderna och hur du kan kommunicera smartare och mer effektivt.

Kom igång!