Access Interactive

Gör dina kunder nyfikna på dina utskick! Förbättra kundupplevelsen genom att anpassa kommunikationen efter mottagaren, både vad gäller innehåll och utkanal.  

Ökar mottagarens intresse

På Postnord Strålfors vet vi att en faktura inte bara behöver vara en faktura. Eller ett årsbesked bara ett årsbesked. Kryddad med erbjudanden och information som anpassats efter mottagaren skapar du ett mervärde och en värdefull relation till dina kunder.

Access interactive är ett webbgränssnitt för alla som arbetar med kundkommunikation. Du får full kontroll över dina utskick och kan anpassa innehåll och utseende både i digitala och fysiska kanaler. 

Redigera text och bild

Med hjälp av Access Interactive kan du justera och redigera text och bild i dina utskick. Du kan enkelt skapa exempelvis personaliserade fakturor eller målgruppsanpassade kampanjer. Det finns också möjlighet till tvåvägskommunikation, där du kan låta mottagaren svara på en fråga eller på annat sätt intergera med ditt företag. 

Access Interactive går även att kombinera med vår tjänst Dynamic Communication.  

Reducerar felkällorna

Med Access Interactive förbättrar du också ditt företags interna processer och förenklar samarbetet mellan kolleger på olika avdelningar. Flera personer kan arbeta med samma utskick samtidigt. Det gör det enkelt att korrekturläsa och förhandsgranska alla dokument innan de skickas ut – vilket minskar risken för fel.

Annika-Sjodin_PostNord-Stralfors_500px_Bg-grey-WG1.jpg
Annika Sjödin
Account Manager

En del av Omnichannel
Access Interactive är en del i vår tjänst Omnichannel, som ett stöd för att du ska kunna kommunicera effektivt i alla kanaler. Vill du veta mer?

+46 (0)76 125 24 25
annika.sjodin@stralfors.se

Skicka ett meddelande

Inspiration och fördjupning

Oresundskraft_16-9.jpg

Öresundskraft gör en kraftsamling för nöjdare kunder

Den 23 december 1859 fick Helsingborgarna för första gången se sina gator lysas upp och gnistan för Öresundskraft tändes där och då. Idag har bolaget 125 000 kunder och har tre år i rad blivit utnämnda till bäst i Sverige när det gäller kundservice inom energibranschen. 1859 var inte energifrågan en stor snackis, 2022 är det helt annorlunda.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – en digital framgångssaga

Skellefteå Kraft har genomgått en imponerande digital resa. Trots stora utmaningar har de idag en effektiv verksamhet med kanske Sveriges bästa kundservice i energibranschen. – Utan PostNord Strålfors kundfokus hade vi aldrig kommit så här långt, säger Eva-Lena Berglund, chef Fakturering.

Coop_16-9_Foto-cred.jpg

Så skapar Coop hållbar kommunikation

Coop är en av Sveriges största livsmedelskedjor med näthandel och 800 butiker över hela landet. Sedan 2010 har de ett strategiskt samarbete med PostNord Strålfors. – PostNord Strålfors agerar som en verklig samarbetspartner. De försöker hela tiden hitta lösningar och förbättra affären för oss som kund, säger Jonas Taube, reklamchef på Coop.

Kombispel_16-9.jpg

”En samarbetspartner som kan ta oss in i framtiden”

En unik lösning hjälper Kombispel att kommunicera med sin äldre målgrupp, som blir alltmer digital. Nyckeln är ett mångårigt samarbete med PostNord Strålfors och att arbeta både analogt och digitalt i samma flöde.

Nordea_16-9.jpg

Full kontroll och kortare ledtider

Övergången till dynamiska fakturor har gjort det möjligt för Nordea Finans att låta kunden bestämma hur de vill ta emot information. Kortare ledtider från produktion till distribution gör det också enklare att snabbt nå ut med aktuella ämnen via fakturan.

Smarta lösningar ger energibranschen hållbar effekt

Energibranschen befinner sig mitt i en transformation. Omställningen mot mer hållbar energi sker samtidigt som fokus på att tillgodose kundernas behov ökar. Läs mer om hur Strålfors smarta kommunikationslösningar, hållbara processer och automatiserade flöden hjälper en bransch i ständig utveckling.

Strålfors & energibranschen