Content hub
Kategorier nivå 1
Kategorier nivå 1

Vad är Omnichannel-kommunikation?
Ordet ”omni” i Omnichannel kommer från latin och betyder ”överallt”. Kärnan i Omnichannel är att skapa bästa möjliga och sammanhängande upplevelse tvärs över kanaler. Oavsett hur kunden eller potentiella kunder interagerar med ert företag måste ni samla in och använda dessa data i er framtida kommunikation med just den här personen.

Framtidens betallösningar
De senaste åren har konkurrensen inom betalningslösningar och andra finansiella tjänster ökat kraftigt. Det finns allt fler leverantörer och bättre och säkrare tjänster än någonsin tidigare. Ta del av inspiration och goda råd från Nordens ledande experter, insikter i hur andra verksamheter har löst sina utmaningar och spännande framtidsspaningar om olika lösningar och trender.

Möt kunden där kunden vill vara
Hur gör du din affär relevant i en digital värld? Frågar du Robin Jonsson på LINK Mobility är det genom att leverera värde i mobilen. – Vi konsumenter är kräsna. Några har WhatsApp, andra har Messenger. Vi vill inte förflytta oss. Det betyder att de företag som förstår att möta kunden i kundens kanal har stor fördel, säger han.

Hur ser framtiden för kundkommunikation ut?
Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors, råder företag och myndigheter att vara beredda på det oförutsedda. Med flexibla och kanaloberoende lösningar kan du fortsätta leverera förväntningar till kunder och medborgare i framtiden.

Vi hjälper dig att navigera rätt
I takt med att antalet betaltjänster ökar blir det allt viktigare för företag att inkludera Payment Management i sin omnikanalstrategi. – Det finns ett stort intresse för det här just nu, vi får många förfrågningar från våra kunder, säger Thomas Otterlund, Product Manager på PostNord Strålfors.

Med sinne för kommunikation
Med teknik som tidigare var förbehållen forskarvärlden har PostNord tagit reda på hur vårt undermedvetna reagerar på administrativ kommunikation. Undersökningen visar att print har fortsatt högt engagemang, men den digitala brevlådan utmanar.