Content hub

Omni_Ida-16-9.jpg

Vad är Omnichannel-kommunikation?

Ordet ”omni” i Omnichannel kommer från latin och betyder ”överallt”. Kärnan i Omnichannel är att skapa bästa möjliga och sammanhängande upplevelse tvärs över kanaler. Oavsett hur kunden eller potentiella kunder interagerar med ert företag måste ni samla in och använda dessa data i er framtida kommunikation med just den här personen.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Framtidens betallösningar

De senaste åren har konkurrensen inom betalningslösningar och andra finansiella tjänster ökat kraftigt. Det finns allt fler leverantörer och bättre och säkrare tjänster än någonsin tidigare. Ta del av inspiration och goda råd från Nordens ledande experter, insikter i hur andra verksamheter har löst sina utmaningar och spännande framtidsspaningar om olika lösningar och trender.

Expert_LINK-Mobility_Robin-Jonsson_16-9_3.jpg

Möt kunden där kunden vill vara

Hur gör du din affär relevant i en digital värld? Frågar du Robin Jonsson på LINK Mobility är det genom att leverera värde i mobilen. – Vi konsumenter är kräsna. Några har WhatsApp, andra har Messenger. Vi vill inte förflytta oss. Det betyder att de företag som förstår att möta kunden i kundens kanal har stor fördel, säger han.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och håll dig uppdaterad om trenderna inom digital kommunikation och hur du kan kommunicera mer effektivt.

Kom igång!