Content hub

Kundupplevelse_16-9.jpg

Hur ser framtiden för kundkommunikation ut?

Mattias Norén, Head of Strategy & Business Development for PostNord Strålfors, råder företag och myndigheter att vara beredda på det oförutsedda. Med flexibla och kanaloberoende lösningar kan du fortsätta leverera förväntningar till kunder och medborgare i framtiden.

Hjelpl-att-navigerea_16-9.jpg

Vi hjälper dig att navigera rätt

I takt med att antalet betaltjänster ökar blir det allt viktigare för företag att inkludera Payment Management i sin omnikanalstrategi. – Det finns ett stort intresse för det här just nu, vi får många förfrågningar från våra kunder, säger Thomas Otterlund, Product Manager på PostNord Strålfors.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanalval för kundresan

Vilken fas ska kommunikationen stötta? Behov och fokus skiljer sig åt beroende på vilket steg i kundresan kunden befinner sig på. Funktionen avgör kanal och budskap.

Neuromarketing_16-9.jpg

Med sinne för kommunikation

Med teknik som tidigare var förbehållen forskarvärlden har PostNord tagit reda på hur vårt undermedvetna reagerar på administrativ kommunikation. Undersökningen visar att print har fortsatt högt engagemang, men den digitala brevlådan utmanar.

Newsletter-Bg_3-1_SE.jpg

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera på vårt e-nyhetsbrev och håll dig uppdaterad om de senaste kommunikationstrenderna och hur du kan kommunicera smartare och mer effektivt.

Kom igång!