Content hub

Webinar 14/4: 3D-print för vården
Den 14 april bjuder vi in till ett webinar tillsammans med Sectra där vi kommer berätta om hur vårt samarbete som skapar möjligheter till 3D-print för vården. Sjukhus och vårdföretag får tillgång till 3D-printade ortopediska delar på ett smidigt och enkelt sätt.

Webinar: Effektiv kommunikation och betalningar på mottagarnas villkor
I detta webinar berättade Thomas Otterlund om hur kunder vill ta emot kommunikation och hur företag genom en omnikanallösning kan låta kunderna välja själv hur, när och i vilka kanaler de vill betala sina fakturor. Smidiga lösningar utan onödiga hinder ger både snabbare betalningar, en bättre kundupplevelse och lojalare kunder.

Webinar 28/1: Snabb, flexibel och hållbar produktion med 3D Print
Idag ställs höga krav på kortare time-to-market, hållbarhet och effektivitet. Även Covid-19 har påverkat hur vi arbetar med produktion. Med 3D print kan ni skapa en mer hållbar leveranskedja och möjlighet att undvika stora investeringar och lager. Det är mycket snabbare och billigare än traditionella tillverkningsmetoder.

Webinar 17/12: We Mail on Demand
Kommunicerar du med dina kunder i den kanal som passar dem bäst – oavsett om det är en fysisk eller digital brevlåda? I detta webinar berättade Strålfors experter Maria Eneroth och Daniel Roydel om hur tjänsten We Mail on Demand fungerar. Du kan ta del av presentationen och få konkreta tips på hur ditt företag kan utnyttja alla fördelar.

Webinar 1/10: Mottagarmakt
Digitaliseringen går snabbt och den tekniska utvecklingen är exponentiell. Få områden har förändrats lika tydligt av digitaliseringen som betalningar. Fler och fler använder till exempel mobiltelefonen för betalning. I detta webinar fick vi lyssna på Thomas Klamell som berättade mer om undersökningen Mottagarmakt. Thomas Otterlund förklarade hur företag genom en omnikanallösning låter kunderna välja själv hur, när och i vilka kanaler de vill ta emot sin kommunikation och betala sina fakturor.

Webinar 25/6: eArkiv för säkrare och smartare lagring av dokument
För att behålla kundernas förtroende i en digital värld är det nödvändigt att säkra hur ditt företag hanterar personliga data. GDPR och lagstiftning ställer krav på vilken information som finns sparad om kunderna och hur dokument lagras. Digital lagring och sökbara dokument underlättar i dialogen med kunden och skapar en effektiv kundtjänst med åtkomst till rätt information.