Payment Management

En säker betalningsservice i Omnichannel. Med Payment Management från PostNord Strålfors kan du enkelt låta dina kunder bestämma – hur, var och när du vill.

Lösningar

Internet-Bank-Invoice_16-9

Internetbankfaktura

Internetbankfaktura är en fakturakanal som över 3,6 miljoner svenskar använder idag. Kunderna kan betala sina räkningar när de själva vill. Enkelt och säkert.

Mobilfaktura-16-9.jpg

Mobile Invoice

Vill dina kunder själva bestämma hur de ska betala fakturan? Med Mobile Invoice får de flera olika betalningsmöjligheter direkt i telefonen – snabbt och enkelt.

Payment-in-DMB_16-9.jpg

Betalning i digitala brevlådor

Betalningar direkt i en digital brevlåda eliminerar risken för felbetalningar och sena inbetalningar minskar. Det ger dig ett bättre pengaflöde.

Paper-Invoice-puff-16-9.jpg

Paper Invoice

Den traditionella pappersfakturan är enkel att målgruppsanpassa. Det är en trygg och populär betalform som smidigt kan kopplas till digitala tjänster.

3-1_swish.jpg

Swish

Swish är den populäraste mobilbetalappen i Sverige med sex miljoner användare. Den ger dina kunder möjlighet att betala med bara några tryck på mobilen. Snabbt, tryggt och enkelt. 

Kundupplevelsen i centrum

Den digitala utvecklingen går i rasande takt. Aldrig tidigare har möjligheterna varit fler. Det gäller också för PostNord Strålfors betalningsplattform, där vi har möjligheten att skapa unika lösningar för våra kunders olika behov.

De senaste åren har helt nya sätt att betala vuxit fram på digitala plattformar. Och en sak är klar – det är konsumenterna som bestämmer. Tid och uppmärksamhet är den nya valutan och individuella behov reglerar vardagens alla kommunikationsutmaningar.

Kräver personlig kommunikation

Svensken får idag i genomsnitt 13 fakturor i månaden och 51 procent av dem skickas digitalt. Många konsumenter vill fortfarande ha en fysisk faktura i brevlådan, i synnerhet i den äldre generationen. Men steget mellan fysisk och digital faktura behöver inte vara långt, det vet vi på PostNord Strålfors.

Helt klart är att dagens konsumenter förväntar sig mer och personligare kommunikation och flexibla betalningsalternativ – i de kanaler som passar dem. När det passar dem.

De förväntar sig betalning i Omnichannel.

Vi kopplar ihop den digitala världen

Företagsvinnarna idag är de som förstår hur ny teknik och nya trender ska omsättas i affärsutveckling. De som aktivt arbetar med att bättre förstå konsumenten och kontinuerligt utveckla kundresan. Med PostNord Strålfors betalningsplattform i Omnichannel tar du ett stort kliv mot en helt integrerad kundupplevelse.

PostNord Strålfors Payment Management är en säker nordisk plattform, baserad på unik konsumentinsikt och en mängd betalningsmoduler som enkelt kopplas till som plug-and-play. Du når enkelt och snabbt ut till alla dina kunder med individualiserade betalningslösningar. Flexibelt och anpassningsbart.  

Förutom vinster som högre betalningsvilja och kortare inbetalningstider, blir också kundupplevelsen märkbart bättre. Givetvis följer alla våra lösningar också gällande lagstiftning.

Det är enkelt att komma igång!

Med PostNord Strålfors Payment Management kommer du snabbt igång. Du har allt på ett ställe, eftersom vi samarbetar med alla stora aktörer på den nordiska marknaden. Kontakta våra experter, så hittar vi tillsammans de betalningslösningar som passar ditt företag allra bäst.