Slipp tidsödande administration
Med våra Input Management-lösningar tas all er inkommande post och kommunikation från alla kanaler – fysiska som digitala – om hand säkert och automatiskt.
Det aldrig sinande inflödet av kommunikation från kunder, medborgare, myndigheter och företag ökar ständigt. Dessutom skapar användningen av nya kommunikationskanaler ytterligare indata som behöver hanteras.
Minimerade kostnader
Med Input Management samlas kommunikation från alla kanaler in innan den distribueras via säkra gränssnitt till rätt mottagare och rätt IT-system. Den effektiva processen ger dig full koll på din kommunikation. Resultatet blir att du slipper lägga dyrbar tid på administration, kostnaderna minimeras och kundupplevelsen maximeras.
Fysiskt blir digitalt
Den fysiska kommunikationen skannas in och informationen analyseras därefter automatiskt. Exempelvis identifieras vilken typ av dokument det handlar om, och andra relevanta dokumentdata. På så sätt blir den fysiska kommunikationen både sökbar och analysbar.
Hitta snabbt rätt information
All kommunikation, både inkommande och utgående, kan automatiskt lagras med vår lösning eArchive. Det gör innehållet sökbart och säkerställer en snabb, säker och enkel tillgång till nödvändiga dokument. En värdefull tillgång för exempelvis kundtjänst, som snabbt behöver kunna komma åt och se samma information som kunden sitter med.
Vill du slippa lägga tid på att hantera inkommande kommunikation?
Har du ett stort inflöde av kommunikation som kräver onödigt mycket administration? Vi har experter som kan hjälpa dig.